kimmie

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

alla <3 dag

Av Kim Säveholm - 14 februari 2013 15:32

Ojoj... ja jag tror alltid jag har försökt fira denna misserabla dag så gott jag kan men det blir alltid kattskit för att vara helt ärlig. Tror det blir så när man inte är säker i sig själv och ännu mindre när man inte vet varför. Jag är trotts allt en bra person men ser mkt fel i mig själv och ännu värre så ser jag att andra ser fel i mig och känner det som att det bränner hål i mig att de ser och dömmer, ska börja lova mig själv att det inte ska påverka. Hur det än är så vet jag ju att jag är en bra person =) och de som kallar en för annat de behöver tänka över vad det gör med dem, för mig är det så att alla är vackra tills de börjar kalla en för hora, idot och allt annat de kan komma på. Då blir man ful i mina ögon... både på in och utsidan. Haha nog om de...

 

Jag har äntligen fått in min diskmaskin och den funkar och de e sååå skönt =)=) Inge mera diska för hand utom kastruller då =) JIPPIE! Keyla leker rövare och gör ALLT hon inte får sen gråter hon när hon får skäll, men men... hoppas hon slutar med de snart.

 

Well well... over n' out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Säveholm - 12 maj 2013 08:36

Jag ser och läser en del saker som dyker upp på fb och på senaste har det varit om pedofiler. Folk gör riktigt läskiga kommentarer och hänger ut dem på nätet. Jag är själv mamma så jag förstår så klart viljan att stoppa dem och ilskan över de som gör...

Av Kim Säveholm - 7 maj 2013 08:32

Inte orkat skriva på ett tag. Mycke som har hänt och inte hänt. Just idag känner jag mig helt trasig... vet inte vad jag vill. Om man ska orka ta sig i kragen och stå upp för sig själv igen eller sparkas på lite till. Det finns vissa som inte kan låt...

Av Kim Säveholm - 18 mars 2013 12:11

Mycket hat hänt. Keyla har fyllt ett år

mys

Av Kim Säveholm - 2 mars 2013 19:54

Myser med mitt hjärta. Igår var man ut till en vän jag inte sett på länge och det var jätte skoj :) var skönt att vara utan barn en kväll. Men nu njuter jag av att vara med min fina ängel. Hon verkar njuta av att vara med mig med för hon ligger på mi...

Av Kim Säveholm - 26 februari 2013 00:02

Just nu vill jag bara gråta. Lägga huvudet på kudden och gråta. Mycket som snurrar och jag får inget grepp om vad som är vad. Att bara vara och få släppa ut allt behövs just nu... jag ser fram emot fredag då jag ska träffa en vän jag inte sett på mer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bara jag


Ovido - Quiz & Flashcards